Послуги

Стати нашим клієнтом:

 

 

Вибір умов комерційної пропозиції

Ви можете вибрати з вже існуючих наших тарифів або проконсультуватись з нашими менеджерами щодо індивідуального тарифу 

 

 

Процедура зміни постачальника

Для переходу необхідно ознайомитись с договірними умовами та надати уставні документи. 

 

 

Процедура укладання договору

Договір укладається протягом 1 робочого дня у будь-який зручний спосіб для клієнта

 

 

Початок співпраці

Після початку нашої співпраці ви отримаєте лист із підтвердженням нашої співпраці та інформацією щодо постачання енергоресурсів

Договір постачання електричної енергії споживачу (примірний)

посилання: https://drive.google.com/file/d/1IrmcHHgO96Za5sDasBxV3ZXo0n4_3eJI/view?usp=sharing

Комерційна пропозиція (з умовами на вибір)

посилання: https://drive.google.com/file/d/1_ErYlOBDwSoFnPd9Hk28zl3eXBb26Llk/view?usp=sharing

Нормативно-правові акти,
що регулюють відносини на роздрібному ринку та діяльність
на ринку електричної енергії

  1. Закон України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
  2. Закон України «Про публічні закупівлі"
  3. Закон України "Про звернення громадян"
  4. Закон України "Про захист прав споживачів"
  5. Закон України «Про електроенергетику»
  6. Закон України «Про ринок електричної енергії»
  7. Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
  8. Закон України «Про захист економічної конкуренції»
  9. Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу»
  10. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку»
  11. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 308 «Про затвердження Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку»:
  12. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі»
  13. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу»
  14. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії»
  15. Постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання»

Порядок зміни електропостачальника

Порядок зміни електропостачальника визначений розділом IV Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (із змінами) (далі – ПРРЕЕ).

Процес зміни споживачем електропостачальника забезпечується суб'єктами (учасниками) ринку електричної енергії та учасниками роздрібного ринку електричної енергії, які задіяні у процесі зміни електропостачальника та забезпечують зміну та інформаційний обмін під час такої зміни на безоплатній основі.

Повідомлення про намір укласти новий договір з новим електропостачальником надається Споживачем у вигляді заяви-приєднання до Договору про постачання електричної енергії з зазначенням необхідної інформації та наданням додаткових документів згідно норм ПРРЕЕ. Датою початку процедури зміни електропостачальника вважається дата отримання від Споживача всіх необхідних даних та документів.

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляд

ІНСТРУКЦІЯ ПРО ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ ТОВ «АСТРА - ЕНЕРДЖІ"

Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій та їх розгляду визначений нормативно-правовими актами, перелік яких розміщений на цьому веб-сайті, а також Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та іншим застосовним чинним законодавством.

Подати повідомлення про загрозу електробезпеці до ТОВ «АСТРА - ЕНЕРДЖІ» можна за допомогою:
Контактний номер телефону для звернень споживачів: +380 (50) 322-20-01
Особисто за адресою : 18001, Україна, Черкаська обл., м. Черкаси, Бул. Шевченка, 170/1
Письмово на адресу товариства : 18001, Україна, Черкаська обл., м. Черкаси, Бул. Шевченка, 170/1

Електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів: llcastraenergy@gmail.com

Дії працівників споживача або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:

Строк подачі інформації: негайно.

Порядок подання інформації: для працівників споживача – повідомити безпосереднього керівника працівника або іншу уповноважену особу споживача; для інших свідків – повідомити за вказаним номером телефону або адресою електронної пошти (при цьому в темі звернення обов'язково зазначається «Загроза електробезпеці»).

Дії: необхідно дотримуватись безпечної відстані від місця події, сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та негайно повідомити про те, що сталося, у порядку, визначеному у пп. 2 цієї інструкції.

Дії керівників або інших уповноважених осіб споживача у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію, яка становить загрозу електробезпеці:

Строк подачі інформації: негайно.

Порядок подання інформації: повідомити за номером телефону або адресою електронної пошти, зазначеними у Інструкції (при цьому в темі звернення обов'язково зазначається «Загроза електробезпеці»).У разі пожежі на об'єктах додатково повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, оперативно- диспетчерську службу за тел. 101.

Дії: керівники або інші уповноважені особи споживача повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи щодо недопущення подібних подій та негайно повідомити про те, що сталось, у порядку, визначеному у пп. 2 цього пункту.

Порядок вирішення спорів 

Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або Договору постачання електричної енергії або у зв'язку з ним, будуть вирішуватись Сторонами шляхом проведення переговорів і консультацій.
Споживачі, чиї права і законні інтереси порушені, звертаються до Постачальника з письмовою скаргою. У скарзі зазначаються:

  1. повне найменування, поштові реквізити, номери телефонів і факсів Споживача, який подає скаргу;
  2. дата подачі і номер скарги;
  3. підстави для пред'явлення скарги;
  4. докази, що підтверджують обставини, викладені в скарзі;
  5. обґрунтування вимог скарги з посиланням на відповідні нормативні акти;
  6. вимоги Споживача;
  7. сума скарги і її розрахунок, якщо скарга підлягає грошовій оцінці;
  8. перелік документів, що додаються до скарги, а також інших доказів.

Документи, що підтверджують вимоги Споживача, додаються в оригіналах чи належним чином завірені копії.

Скарга підписується уповноваженою особою Споживача з документальним
підтвердженням його повноважень, та надсилається адресатові рекомендованим або цінним листом, або вручається під розписку.

Скарга розглядається Постачальником протягом одного місяця з дня її отримання. Якщо до скарги не додано всі документи, необхідні для її розгляду, вони надаються заявником із зазначенням строку їх подання, який не може бути менше п'яти календарних днів, не рахуючи часу поштового обігу. Термін розгляду скарги продовжується до моменту отримання відсутніх документів. Якщо не додані документи у встановлений строк не надійшли, скарга розглядається за наявними документами.

Про результати розгляду скарги Споживач повідомляється в письмовій формі. У відповіді на скаргу вказуються:

  • повне найменування і поштові реквізити Споживача;
  • дата і номер відповіді, скарги, на яку дається відповідь;
  • якщо скарга визнана повністю або частково, то зазначаються: визнана сума, назва, номер і дата розрахункового документа на перерахування цієї суми чи строк та засіб задоволення скарги, якщо вона не підлягає грошовій оцінці;
  • якщо скарга відхилена повністю або частково – мотиви відхилення з посиланням на відповідні нормативні акти і документи, які обґрунтовують відхилення скарги;
  • перелік доданих до відповіді документів та інших доказів.

Коли скарга відхилена повністю або частково, Споживачеві повертаються оригінали документів, отримані зі скаргою.

Відповідь на скаргу підписується уповноваженою особою Постачальника, і надсилається листом, або вручається під розписку Споживачеві.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій такий спір передається на вирішення до Регулятора ринку природного газу відповідно до Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передається на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов'язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.

Особа, відповідальна за розв'язання спорів:

Директор: Штирлов Віталій Володимирович

+380 (50) 322-20-01, llcastraenergy@gmail.com


РЕЖИМ РОБОТИ:
Понеділок – П'ятниця: 09:00-18:00 Субота – неділя: вихідний
Е-mail: llcastraenergy@gmail.com



Контакти

18001, Україна, Черкаська обл., місто Черкаси, Б. Шевченка, будинок, 170/1

+380(50)457-90-84, 

+380 (50) 322-20-01

llcastraenergy@gmail.com